زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 6:35 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 10
نویسنده پیام
sepide آفلاین


ارسال‌ها : 8
عضویت: 21 /3 /1392
محل زندگی: اصفهان
سن: 23

تشکر شده : 4
معرفی مدریر کل انجمن
سپیده متولد 1368/7/14 از اصفهان هستم


دلایل کافی برای به راه اندازی این انجمن دارم میتونید


برای اطلاعات بیشتر به این ادرس برین nisy.blogfa.comاما نظر یادتون نره.


رشته تحصیلیم روانشناسی بوده وتا فوق دیپلم خوندم


شخصیتم پسرونس البته نه اینکه از جنس خودم خوشم نیاد نه


منظورم جسارتم بیشتر از یه دختره


و همیشه رشته ها وعلایقم هم زیاد دخترونه نبوده مثل موتور سواری


.اسب سواری .رالی ویا هر چیز خطر ناک و با جسارت و دوست دارم


البته خدارو شکر الان دخترای با دل وجرعت زیاد داریم


ودیگه حکومت مرد سالاری مرده وهمه باهم برابرن


از تیپ اهنگای امروزی خوشم نمییاد وفقط سبک رضا صادقی رو


دوست دارم بعضی دیگه رو هم گوش میدم اما بیشتر


تو اهنگای خیلی قدیمیم. حیونارو دوست دارم مخصوصا سگ واسب


که مظهر وفا دارین از خیانت بیزارم سایست و دوست ندارم


و فقط عاشق خدا وسیاستشم و هین طور عاشق امام رضام


.هدفهای زیادی دارم تواین انجمن اگه عضو بشین و فعال بیشترم با


من و هدف هام اشنا میشین.

امضای کاربر :
تا دست به کار نشویم نه شروع خوبی داریم نه پایان لذت بخشی
سه شنبه 21 خرداد 1392 - 23:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | معرفی مدریر کل انجمن | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS